Isnin, 22 September 2014

Sesuatu Yang Menguatkan Saya Untuk Kekal Positif Dalam Hidup

Cabaran Hari Ke 3...

Apa yang menguatkan saya untuk kuat dalam menempuh kehidupan..



Back To Basic : 
Solat zikir doa dan amalan rohani.

Tak ada yang lebih bahagia dari mengenal dan menyayangi Allah dahulu sebelum yang lain..

Saya sayang ibu bapa saya kerana Allah... Saya akan terus istiqomah mendoakan kesejahteraan mereka berdua walaupon mereka kini berada di alam barzakh..

Saya sayangkan suami dan anak-anak saya kerana Allah... Saya akan terus berdoa dan mendidik anak-anak agar jadi hamba yang mengenal Allah.. Mendoakan mereka dipelihara dari segala segala yang tidak baik. Sediakan makanan dan minuman kerana Allah.. Mudah mudahan suami tercinta dapat melaksanakan kewajipannya kepada Allah ...

Saya sayang saudara mara, kawan - kawan sahabat handai juga kerana Allah.. Kerana bertemu dan berpisah kerana Allah. Be Strong... Saling ingat mengingati.. Jangan ada rasa hasad dengki dalam diri. Kita sama-sama menuju mencari KEREDHAAN ALLAH...

Salam Ukhuwwah Fillah
BibahIbrahim

Tiada ulasan:

Catat Ulasan