Sabtu, 20 September 2014

Gambar Terbaru Saya Dan 5 Fakta Menarik Tentang Saya


Ni gambar terbaru saya.Saya orang yang ketiga dari kanan.. Bertudung merah kuning dan baju hijau.. Gambar ni diambil ketika mengikuti kelas deco kek bloom.. Saya dan kek memang tak dapat dipisahkan... Memang penggemar kek yang tegar... Suka makan dan suka buat... tapi takpandai sangat nak deco... So.. attend la kelas ni.. Terima kasih Kak Yus dan Kak Rani.. From zero to hero.. Balik bawak kek sambey senyum sorang-sorang... Hatiku berBloom..
Muahahaha..

Okeh... Kita tutup sat kisah kek..

5 fakta menarik tentang diri saya

1. Saya suka masak.. Mulanya tak reti masak sangat pon.. Lepas belajar saya lah tukang masak kat rumah.. Mak kata saya masak sedap.. Kembang ja masa tu.. Walaupon time tu reti masak nasik.. gulai ikan.. sawi goreng.. ngan tumbuk sambai belacan dan potong buah betik ja pon.. hari-hari buat benda yang sama.

2. Saya seorang yang tabah.. Suka buat hati mak gembira ..Suka tolong mak jual sayur sayuran yang dia tanam ke pasar... sayur mak segar. ramai orang suka.. Bila mak dah kembali ke rahmatullah.. Memang saya terima tamparan yang hebat.. namun saya anak yang tabah.. Teruskan hidup sambey doakan kesejahteraan mak di alam barzakh..

3. Saya suka travel.. dekat-dekat pon takpa. picnic.. mandi manda..di sungai yang ada ayaq terjun tu.. ayaq dia sangat-sangat jerneh.. Sejuk mata memandang.. Pastu buat barbeku pulak... best ooo..

4. Saya berkeyakinan tinggi dan keras hati... Kalau nak buat sesuatu tu redah ja .. Kalau dok takot.. Bila nak buat.. Kadang-kadang sikap ni buat En Somi tak berapa selesa.. Dia suka pikiaq.. Pikiaq punya pikiaq.. Pikiaq punya la lama.. Hihihi... Ampuunnn abang.. ;-)

5. Saya sangat sayangkan anak-anak dan keluarga saya.. Macam mak dan ayah yang sayangkan kami 8 beradik. Baru saya tau perasaan mak dan ayah terhadap anak-anak.

Okeh..
itu saja..
siap cabaran hari pertama walaupon agak lewat... ahakkss


Gambar ni ehsan dari blog sifu saya Kak Yusniza Yahaya dari CuitCuteCake.blogsport.. Tq..Tq





https://www.facebook.com/nurhabibah.ibrahimhttps://www.facebook.com/nurhabibah.ibrahimhttps://www.facebook.com/nurhabibah.ibrahim

Tiada ulasan:

Catat Ulasan